2018. november 4., vasárnap

Hamis csokipuding cukormentesen

Mint tudjuk, az avokádót édes verzióban is fel lehet használni, nekem így, ebben a formában sokkal jobban bejön. Pudingként pedig abbahagyhatatlan finomság lett belőle. Minden alapanyaga illeszkedik az diétánkba, a banán miatt uzsonnára a legcélszerűbb elfogyasztani. 

Hozzávalók:

2 db kis avokádó, vagy egy nagyobb
1 banán
2 evőkanál cukrozatlan kakaópor
1 evőkanál négyszeres cukorhelyettesítő (vagy két evőkanál xilit)
2 evőkanál cukrozatlan mogyoróvaj
100 ml cukrozatlan mandulatej
1 teáskanál vanília paszta

Az összetevőket aprítógépbe (vagy turmixgépbe) tettem, és magas fordulaton teljesen krémes, csomómentes állagúra pürésítettem. Poharakba töltöttem, megszórtam pirított mogyoróval és egy éjszakára a hűtőben hagytam, hogy összeérjenek az ízek. 


Szenzációs puding lett belőle! Isteni finom 😊

Hetti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kókuszos zabpelyhes keksz

Ha előjön az érzésünk, hogy most valamit rágcsálnunk kell (persze csak igen ritkán 😆), akkor mindenképp süssük meg ezeket a cukormentes, r...